دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ اگه خاکم با صدای پویا بیاتی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام اگه خاکم با کیفیت ۳۲۰

اگه خاکم، اگه سنگم  با خودم

با تو و این فاصله می جنگم

Download Ahang Jadid Pouya Bayati Benam Age Khakam

 آهنگ پویا بیاتی اگه خاکم با کیفیت 320

دانلود آهنگ اگه خاکم از پویا بیاتی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن آهنگ اگه خاکم با صدای پویا بیاتی

اگه خاکم، اگه سنگم – با خودم، با تو و این فاصله می جنگم
اگه خاکم، اگه سنگم، اگه دلتنگم – با خودم، با تو و این فاصله می جنگم
اگه رودم، با تو بودم، به تو دل بستم – من از این من، من از این تو، از همه خسته م
اگه بغضم، اگه گریه، اگه می بارم – کی می دونه، سر روی دوش کی می ذارم
آی خدای، نفسای من سرگردون – به همون روز تولد، منو برگردون
گلو پرپر کن عزیزم، چشامو تر کن – منو باور کن عزیزم، منو باور کن
آی خدای، نفسای من سرگردون – به همون روز تولد، منو برگردون
اگه خاکم، اگه سنگم – با خودم، با تو و این فاصله می جنگم

 

 

دانلود آهنگ اگه خاکم اگه سنگم اگه دلتنگم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.