دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ بهترینم از آبتین ایروانی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید آبتین ایروانی به نام بهترینم با کیفیت ۳۲۰

Download Ahang Jadid Abtin Irvani Benam Behtarinam

 آهنگ آبتین ایروانی بهترینم با کیفیت 320

دانلود آهنگ بهترینم از آبتین ایروانی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن آهنگ بهترینم با صدای آبتین ایروانی

  عاشق شدم تا دیدمت
چشمات واسم دنیا شدن
تا دستاتو گرفتمو
ثانیه هام زیبا شدن
آرامش قلب منی
درمون دردای دلم
تو بهترینی واسه من
ماه قشنگ خوشکلم ….
وقتی که میخندی میخوام
خنده هاتو قاب بگیرم
از اون نگاه خشکلت
یه عکس جذاب بگیرم
میخوام که توی زندگیم
همیشگی ترین باشی
بمونی پای عشقمو
تو بهترین من باشی
فقط و فقط با من باشی
عاشق شدم تا دیدمت
چشمات واسم دنیا شدن
تا دستاتو گرفتمو
ثانیه هام زیبا شدن
آرامش قلب منی
درمون دردای دلم
تو بهترینی واسه من
ماه قشنگ خوشکلم ….
چشمای تو آرامشه
تمومِ دنیای منه
بودنت توی لحظه هام
تمومِ روئیای منه
به خاطر تو میگذرم
از همه ی آرزوهام
تو ماه زیبای منی
منم فقط تورو میخوام
آره . فقط تورو میخوام
وقتی که میخندی میخوام
خنده هاتو قاب بگیرم
از اون نگاه خشکلت
یه عکس جذاب بگیرم
میخوام که توی زندگیم
همیشگی ترین باشی
بمونی پای عشقمو
تو بهترین من باشی
فقط و فقط با من باشی
عاشق شدم تا دیدمت
چشمات واسم دنیا شدن
تا دستاتو گرفتمو
ثانیه هام زیبا شدن
آرامش قلب منی
درمون دردای دلم
تو بهترینی واسه من
ماه قشنگ خوشکلم

دانلود آهنگ آبتین ایروانی بهترینم با کیفیت ۳۲۰ 

Download New Music Abtin Irvani – Behtarinam


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.