دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه به نام تمومش کنم

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه به نام تمومش کنم با کیفیت ۳۲۰

به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم آرزوهام و حرومش کنم
بهار دلم و خزونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم

Download Ahang Jadid Mohammadreza Oshrieh Benam Tamoomesh Konam

آهنگ محمدرضا عشریه تمومش کنم

دانلود آهنگ تمومش کنم از محمدرضا عشریه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن آهنگ تمومش کنم با صدای محمدرضا عشریه

تویی که نه معرفت سرت میشد نه نون و نمک
صاف و ساده زندگی کردم باهات نه با دوز و کلک
اجازه ندادم بکشه کسی تو زندگیم سرک خیلی دوست داشتم با مرام
با مرام همه خودتو هم سوی چشام و از بین بردی
جان من دل تو زدم یا کسی رو به جام آوردی
با مرام تو که روز اول جونمو قسم خوردی رفیق نیمه راه نشی
به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم آرزوهام و حرومش کنم
بهار دلم و خزونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم
به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم خاطراتم و حرومش کنم
دل پیرم و جونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم

دانلود آهنگ محمدرضا عشریه تمومش کنم
به نظرت زیر بار این غم و غصه کمرم میشکنه یا دووم میارم
یادته دمه گوشم همیشه میگفتی تو زندگی با تو سنگ تموم میزارم
این بود سنگ تمومت این بود عهدی که بستی
تو نابودی قلبم من و عکست هم دستیم
به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم آرزوهام و حرومش کنم
بهار دلم و خزونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم
به سرم زد همه چی رو همین جا تمومش کنم خاطراتم و حرومش کنم
دل پیرم و جونش کنم ولی خاطرات و کجای دلم بزارم

دانلود آهنگ محمدرضا عشریه تمومش کنم 

Download New Music Mohammadreza Oshrieh – Tamoomesh Konam


دانلود تمام فول آلبوم های سامان جلیلی یکجا و تکی 320

دانلود آهنگ های سامان جلیلی ( فول آلبوم )

دانلود آهنگ های Saman Jalili با لینک مستقیم

مجموعه منتخب ترانه های اجرا شده سامان جلیلی به صورت یکجا زیپ و تکی با لینک مستقیم

فول آلبوم سامان جلیلی

دانلود فول آلبوم سامان جلیلی

دانلود آلبوم چه حال خوبیه سامان جلیلی در یک فایل زیپ

Download

دانلود آلبوم پرتگاه سامان جلیلی در یک فایل زیپ

دانلود تک آهنگ ها در یک فایل زیپ

Download


دانلود آهنگ جدید کیوان رضایی به نام ساقی تویی

دانلود آهنگ جدید کیوان رضایی به نام ساقی تویی با کیفیت ۳۲۰

Download Ahang Jadid Keyvan Rezaei Benam Saghi Toei

آهنگ کیوان رضایی ساقی تویی

دانلود آهنگ ساقی تویی از کیوان رضایی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن آهنگ ساقی تویی با صدای کیوان رضایی

 Download New Music Keyvan Rezaei – Saghi Toei

دانلود آهنگ دیوونم از وحید فکری

دانلود آهنگ جدید وحید فکری به نام دیوونم با کیفیت ۳۲۰

Download Ahang Jadid Vahid Fekri Benam Divoonam

آهنگ وحید فکری دیوونم

دانلود آهنگ دیوونم از وحید فکری با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن آهنگ دیوونم با صدای وحید فکری

 Download New Music Vahid Fekri – Divoonam

دانلود آهنگ جدید میلاد محسن پور به نام روزای تلخ

دانلود آهنگ جدید میلاد محسن پور به نام روزای تلخ با کیفیت ۳۲۰

Download Ahang Jadid Milad Mohsenpour Benam Rozaye Talkh

آهنگ میلاد محسن پور روزای تلخ

دانلود آهنگ روزای تلخ از میلاد محسن پور با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن آهنگ روزای تلخ با صدای میلاد محسن پور

 Download New Music Milad Mohsenpour – Rozaye Talkh