دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ سروش سوخته سرایی به نام سحر نزدیک است با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید سحر نزدیک است از سروش سوخته سرایی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

می‌کنم تنها از جاده عبور دور ماندند ز من آدم‌ها

سایه‌ای از سر دیوار گذشت غمی افزود مرا بر غم‌ها

غمی غمناک از سهراب سپهری

Soroush Sookhteh Saraei – Sahar Nazdik Ast

آهنگ سحر نزدیک است از سروش سوخته سرایی

دانلود آهنگ سروش سوخته سرایی به نام سحر نزدیک است با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن و ترانه آهنگ سحر نزدیک است – سروش سوخته سرایی

شب سردی است ، و من افسرده

راه دوری است ، و پایی خسته

تیرگی هست و چراغی مرده

می‌کنم ، تنها، از جاده عبور

دور ماندند ز من آدم‌ها

سایه‌ای از سر دیوار گذشت،

غمی افزود مرا بر غم‌ها

فکر تاریکی و این ویرانی

بی خبر آمد تا با دل من

قصه‌ها ساز کند پنهانی

نیست رنگی که بگوید با من

اندکی صبر ، سحر نزدیک است

هردم این بانگ برآرم از دل

وای، این شب چقدر تاریک است!

خنده‌ای کو که به دل انگیزم؟

قطره‌ای کو که به دریا ریزم؟

صخره‌ای کو که بدان آویزم؟

مثل این است که شب نمناک است

دیگران را هم غم هست به دل،

غم من ، لیک، غمی غمناک است

دانلود آهنگ سحر نزدیک است از سروش سوخته سرایی

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام کی میشه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید کی میشه از یوسف زمانی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

کی میشه ببینم واسه همیشه مال من باشی
تموم شه دیگه این ترسه این که یه روز نباشی
کی میشه ببینم صدا کنی منو بگی عشقم
بگم چیکار کنم این شیشه غمو خودت بگیر بشکن

Yousef Zamani – Key Mishe

آهنگ کی میشه از یوسف زمانی

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام کی میشه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ کی میشه از یوسف زمانی – کی میشه ببینم واسه همیشه مال من باشی

 

کی میشه ببینم واسه همیشه مال من باشی
تموم شه دیگه این ترسه این که یه روز نباشی
کی میشه ببینم صدا کنی منو بگی عشقم
بگم چیکار کنم این شیشه غمو خودت بگیر بشکن
کی میشه ببینم واسه همیشه مال من باشی
تموم شه دیگه این ترسه این که یه روز نباشی
کی میشه ببینم صدا کنی منو بگی عشقم
بگم چیکار کنم این شیشه غمو خودت بگیر بشکن

دانلود آهنگ جدید صبر کن از مهدی جهانی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید صبر کن از مهدی جهانی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

صبر کن این یه بارو با خودت فرق کن صبر کن من میخوام تورو خوبی چون
درک کن من دست خودم نیست حالم با تو تو بهترین روز سالم
همه چی خوب پیش میره با تو با تو من خیلی دوس دارم چشماتو

Mehdi Jahani – Sabr Kon

آهنگ صبر کن از مهدی جهانی

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام صبر کن با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ صبر کن از مهدی جهانی 

صبر کن این یه بارو با خودت فرق کن

 

صبر کن این یه بارو با خودت فرق کن صبر کن من میخوام تورو خوبی چون
درک کن من دست خودم نیست حالم با تو تو بهترین روز سالم
همه چی خوب پیش میره با تو با تو من خیلی دوس دارم چشماتو

دانلود آهنگ فریان به نام آروم آروم با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید آروم آروم از فریان با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

Faryan – Aroom Aroom

آهنگ آروم آروم از فریان

دانلود آهنگ فریان به نام آروم آروم با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ آروم آروم از فریان

دانلود فول آلبوم فریان + پخش آنلاین

دانلود فول آلبوم فریان + پخش آنلاین

دانلود تمام آهنگ های فریان بصورت یکجا با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

کاملترین فول آلبوم فریان ( آرشیو فول آلبوم آهنگ های فریان )

فول آلبوم فریان
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود فول آلبوم فریان – تمام آهنگ های جدید و قدیمی فریان