دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ جدید

آهنگ های فارسی بروز

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام عاشق منم با دو کیفیت 320 و 128

دانلود آهنگ جدید عاشق منم از مجید خراطها با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

عاشق منم که موند عطر تو روی تنم هنوز به آب و آتیش میزنم که مال تو بمونم
آرامشم تویی که روز و شب درگیرشم واسه تو از همه دست میکشم گره خوردی به جونم

Majid Kharatha – Ashegh Manam

آهنگ عاشق منم از مجید خراطها

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام عاشق منم با دو کیفیت 320 و 128

متن و ترانه آهنگ عاشق منم – مجید خراطها

عاشق منم که موند عطر تو روی تنم هنوز به آب و آتیش میزنم که مال تو بمونم
آرامشم تویی که روز و شب درگیرشم واسه تو از همه دست میکشم گره خوردی به جونم

Majid Kharatha – Ashegh Manam

دانلود آهنگ عاشق منم از مجید خراطها


دانلود آهنگ سون باند به نام دلباخته با دو کیفیت 320 و 128

دانلود آهنگ جدید دلباخته از سون باند با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

حالت چشمات تو آخرین لحظه چیزی به من حالی نکرد
کی شبیه تو بگو به من منو اول بکش بعد دل بکن دل بکن
دلباختم این حس لعنتی داره میکشتم

آهنگ دلباخته از سون باند

دانلود آهنگ سون باند به نام دلباخته با دو کیفیت 320 و 128

متن و ترانه آهنگ دلباخته – سون باند

حالت چشمات تو آخرین لحظه چیزی به من حالی نکرد
کی شبیه تو بگو به من منو اول بکش بعد دل بکن دل بکن
دلباختم این حس لعنتی داره میکشتم

Seven Band – Delbakhte

دانلود آهنگ دلباخته از سون باند


دانلود آهنگ سروش فرهمند به نام ته سیگار صورتی

دانلود آهنگ جدید ته سیگار صورتی از سروش فرهمند با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

میزنه بارون داره خاطرات تورو به یادم میاره
باز این زمستون گرمای تن تورو به یادم میاره
بیزارم از زمستون چون که رفتنتو یاد من میاره
اینجا هنوز یکی هست زیر بارون تنها یه بی قراره

Soroosh Farahmand – Tah Sigare Sorati

آهنگ ته سیگار صورتی از سروش فرهمند

دانلود آهنگ سروش فرهمند به نام ته سیگار صورتی با دو کیفیت 320 و 128

متن و ترانه آهنگ ته سیگار صورتی – سروش فرهمند

میزنه بارون داره خاطرات تورو به یادم میاره
باز این زمستون گرمای تن تورو به یادم میاره
بیزارم از زمستون چون که رفتنتو یاد من میاره
اینجا هنوز یکی هست زیر بارون تنها یه بی قراره

Soroosh Farahmand – Tah Sigare Sorati

دانلود آهنگ ته سیگار صورتی از سروش فرهمند


دانلود آهنگ باراد به نام آخرین بار با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید آخرین بار از باراد با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

صدام کن برای بار آخر از این دیوونه بگذر میخوام بازم ببازم
نگام کن یکم آروم بگیرم وقتی قراره بی تو دیگه تنها بمیرم

آهنگ آخرین بار از باراد

دانلود آهنگ باراد به نام آخرین بار با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن و ترانه آهنگ آخرین بار – باراد

بیخیال بد بیاری همه درد من اینه که منو دوسم نداری
میدونم برنامت اینه آخر قصه منو تنها بذاری
میری دنبال هیچ و پوچ بیخیال هرکی که مارو با هم دیده بود
میری دنبال آرزوت انگار که قلبت اصلا با من نبود
صدام کن برای بار آخر از این دیوونه بگذر میخوام بازم ببازم
نگام کن یکم آروم بگیرم وقتی قراره بی تو دیگه تنها بمیرم

دانلود آهنگ جدید باراد آخرین بار با لینک مستقیم
نیست مهم نیست برای تو چی بودم وقتی الان زیادیه وجودم
بدون هیچوقت واسه تو بد نبودم بد نبودم …
میری دنبال هیچ و پوچ بیخیال هرکی که مارو با هم دیده بود
میری دنبال آرزوت انگار که قلبت اصلا با من نبود
صدام کن برای بار آخر از این دیوونه بگذر میخوام بازم ببازم
نگام کن یکم آروم بگیرم وقتی قراره بی تو دیگه تنها بمیرم

Barad – Akharin Bar

 

دانلود آهنگ آخرین بار از باراد ( صدام کن برای بار آخر )


دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام قرار بود بمونه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ جدید قرار بود بمونه از سیامک عباسی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

قرار بود بمونه، قرار بود قراراشو یادش نره
چقد صبر کنم تا یه روز فکر این عاشقی از سرم بپره؟

آهنگ قرار بود بمونه از سیامک عباسی

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام قرار بود بمونه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن و ترانه آهنگ قرار بود بمونه – سیامک عباسی

مث آب خوردن ازم دل برید
مث آب خوردن ازم دست کشید
تو رویاش اصن برام جا نبود
شاید جای رویاش اینجا نبود

قرار بود بمونه، قرار بود قراراشو یادش نره
چقد صبر کنم تا یه روز فکر این عاشقی از سرم بپره؟

چه جوری از این درد باید نشکنم –
وقتی یار غارم شده دشمنم؟
دلم گیره اما کم آوردم از عشق
سر سادگی‌هام رکب خوردم از عشق

قرار بود بمونه، قرار بود قراراشو یادش نره
چقد صبر کنم تا یه روز فکر این عاشقی از سرم بپره

Siamak Abbasi – Gharar Bood Bemoone

 

دانلود آهنگ قرار بود بمونه قرار بود قراراشو یادش نره از سیامک عباسی